Postizanje nagodbe za sve vjerovnike glavni je cilj izvanredne uprave. Detaljnu strukturu i sažetak ključnih aspekata nagodbe, dodatna pojašnjenja i razne servisne informacije kao i informacije o pravima i obvezama svakog od vjerovnika, pronađite u nastavku.

Od danas na tržištu posluje Fortenova grupa

Fortenova grupa je danas počela s radom, čime je uspješno implementirana nagodba vjerovnika Agrokora odnosno plan financijskog i vlasničkog restrukturiranja kompanije koja se prije dvije godine našla pred stečajem zbog nemogućnosti podmirivanja obveza. Primjenom Zakona o postupku izvanredne uprave u trgovačkim društvima od sistemskog značaja za Republiku Hrvatsku, nad Agrokorom je 10. travnja 2017. godine otvoren postupak izvanredne uprave. Tijekom postupka, stabilizirano je i poboljšano poslovanje svih kompanija u sustavu kao i dobavljača i poslovnih partnera.

Po uspješnom zaključenju pregovora vjerovnika, postignuta je nagodba koja je u listopadu 2018. godine postala pravomoćna te je s današnjim danom, 1. travnja 2019. godine, poslovna cjelina s Agrokora transferirana na Fortenova grupu. Tijekom ovog vikenda u operativnim kompanijama grupe Agrokor uspješno je proveden niz izuzetno zahtjevnih operacija, zahvaljujući kojima od danas sve te kompanije nesmetano posluju, neke od njih pod novim imenima, u sastavu i vlasništvu nove grupe.

Danas je nova krovna kompanija Fortenova grupa na tržištu zaživjela i s novim vizualnim identitetom (www.fortenovagrupa.hr).

Dok ime Fortenova grupa predstavlja novu snagu kojom kompanija želi graditi nove, zdrave odnose te donijeti novu vrijednost svojim zaposlenicima, dioničarima i kupcima, kao i svim drugim dionicima, boje i logotip grupe sugeriraju ključne elemente te nove snage.

Prvi izvor inspiracije novog vizualnog identiteta je činjenica da je Fortenova grupa sastavljena od preko stotinu i pedeset vrlo velikih i sasvim malih kompanija, u svakom slučaju manjih cjelina te da tek njihovo zajedničko, usklađeno djelovanje vodi k cilju – uspostavi zdravih odnosa koji osiguravaju dugoročno održivo daljnje poslovanje i rast. Temeljem toga, organski oblici koji čine logotip u obliku stiliziranog slova „F“ impliciraju da tek dijelovi slagalice pažljivo posloženi u sliku, daju pravo značenje Fortenova grupi kao cjelini. Izbor boja počiva na spektru prirodnih nijansi što je, pak, u izravnoj vezi s temeljnim djelatnostima Fortenova grupe – proizvodnji, preradi i prodaji hrane.

„Naša je odgovornost u cijelom procesu izvanredne uprave bila iznimno velika, pa tako i u ovoj, zadnjoj fazi implementacije nagodbe i prijenosa imovine sa stare na novu kompaniju. Doista smo ponosni što smo zahtjevnu transformaciju kompanije u cijelosti proveli bez problema i zastoja u poslovanju, sukladno dogovoru vjerovnika. Nagodbom su redizajnirani kapitalna struktura i korporativno upravljanje, a postavljen je i drugačiji upravljački model, pa Fortenova grupa ima daleko zdravije pretpostavke za uspješno poslovanje i rast nego kompanija nad kojom je morao biti otvoren postupak izvanredne uprave. Kao i svako poslovanje u tržišnim uvjetima i naše će se suočavati s izazovima, no svi zajedno imamo dovoljno znanja i iskustva da se s njima nosimo“- komentirao je Fabris Peruško, izvanredni povjerenik Agrokora i uskoro član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Fortenova grupe.

„Novim imenom i licem Fortenova grupe pokazujemo kako izgleda moderna kompanija koja danas započinje svoj tržišni ciklus. Promjena kroz koju smo prošli u procesu izvanredne uprave je radikalna i donijet će novoj kompaniji brojne pozitivne rezultate. Trudit ćemo se upravljati poslovanjem tako da budemo lider svih pozitivnih trendova, ali na dugoročno održiv i društveno prihvatljiv način“ – rekla je Irena Weber, zamjenica izvanrednog povjerenika Agrokora i uskoro zamjenica glavnog izvršnog direktora i glavna operativna direktorica Fortenova grupe.